Pages: [1] :: one page |
|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |
8213
Blauhelme E.B.O.L.A.
2
|
Posted - 2015.10.10 20:37:00 -
[1] - Quote
Hello, We are the Blue-helmets. We are a EU based corp. We consist mostly of German players. We have decided to start a recruiting campaign for all EU players looking for a fun corp. We are looking to re-enter PC (Our usual is 1-3 districts max), but are also open to players interested in Factional Warfare, or even less competitive environments.
We stress fun before all else. When we squad we have a blast, whether we win or lose. However, we win and we win often. We are looking to be back into competition along the likes of T.H.I.R.D R.O.C.K., Dead Man's Game, and Prima Gallicus; all of whom are good friends of ours.
If you are interested in joining, simply fill out an application for Blauhelme. List SP, roles, and something cool about yourself. Example: John Doe Merc 12M SP - Min Logi Can belch the entire alphabet backwards
We are now accepting English, Polish, and of course Deutsch speaking players. Come and join the fun and play with top rated players.
We have two chat channels: Friedenstruppe, and Blauhelme
We offer fun, excitement, ISK ,and a small tight community.
Ich mag Katzen :3
|
8213
Blauhelme E.B.O.L.A.
2
|
Posted - 2015.10.10 20:44:00 -
[2] - Quote
Hallo, Wir sind die Blauhelme. Wir sind ein EU basiert corp. Wir bestehen meist aus deutschen Spieler. Wir haben beschlossen, eine kampagne f++r alle EU-Spieler der Suche nach Spa+ƒ corp starten. Wir schauen, um wieder in PC ( max 1-3 Bezirke), sind aber auch offen f++r Spieler mit Interesse an Fraktionenkrieg oder sogar weniger Wettbewerb.
Wir betonen, Spa+ƒ vor allem anderen. Wenn wir Kader haben wir eine tolle Zeit, ob wir gewinnen oder verlieren. Allerdings sparen, garantieren, und wir oft zu gewinnen. Wir schauen, um wieder in den Wettbewerb auf den Gleichen von Dritter Rock, Game toten Mannes und Prima Gallicus sein; Alle von ihnen sind gute Freunde von uns.
Wenn Sie daran interessiert sind, f++llen Sie einfach einen Antrag auf Blauhelme. Liste SP, Rollen und etwas K++hles zu Ihrer Person. Beispiel: John Doe Merc 12M SP - Min Logi Kann das gesamte Alphabet r++ckw+ñrts r++lpsen
Wir nehmen jetzt Englisch, Polnisch, und nat++rlich auch Deutsch sprechende Spieler. Kommen Sie den Spa+ƒ und Spiel mit Top-Bewertungen Spieler.
Wir haben zwei Chatkan+ñle: Friedenstruppe, und Blauhelme
Wir bieten Spa+ƒ, Spannung, ISK, und mit einem kleinen engen Gemeinschaft.
Ich mag Katzen :3
|
DannyGENSA
SVER True Blood RUST415
0
|
Posted - 2015.10.11 13:28:00 -
[3] - Quote
Hmmm ... Coole Corp sollte mich wohl mal bewerben... |
Son Ding Da
Edimmu Warfighters Gallente Federation
0