|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |
Tech De Ra
Electronic Sports League
376
|
Posted - 2014.05.07 20:56:00 -
[1] - Quote
Ripley Riley wrote:Bonjour fans de la L+¬gion ... Je suis ici pour annoncer la r+¬invention de la L+¬gion: Eve:. Warfighter of Duty 3 S'il vous pla+«t permettre les spots de briller sur vous, et ne se d+¬placent pas, car cela pourrait emp+¬cher les joueurs d'EVE de rire de vous d+¬rision. Merci pour votre temps
J'ai aussi fait naufrage la m+¿re de Ripley tous les soirs pendant fanfest alors il a fait ce post
Tech De Ra // Electronic Sports League
Prime League champion
Fanfest '14 All star champion
|
Tech De Ra
Electronic Sports League
377
|
Posted - 2014.05.07 21:00:00 -
[2] - Quote
Seamie Schmoove wrote:I've heard it'll be coming out on the WiiU too..
I see someone listened to zion's podcast from fanfest, that totally wasnt me saying that :P
Prime League champion
|
Tech De Ra
Electronic Sports League
377
|
Posted - 2014.05.07 21:02:00 -
[3] - Quote
Ripley Riley wrote:Tech De Ra wrote:Ripley Riley wrote:Bonjour fans de la L+¬gion ... Je suis ici pour annoncer la r+¬invention de la L+¬gion: Eve:. Warfighter of Duty 3 S'il vous pla+«t permettre les spots de briller sur vous, et ne se d+¬placent pas, car cela pourrait emp+¬cher les joueurs d'EVE de rire de vous d+¬rision. Merci pour votre temps
J'ai aussi fait naufrage la m+¿re de Ripley tous les soirs pendant fanfest alors il a fait ce post Why would I say that as if I am talking about myself in the third person, in a language I don't speak. TL;DR - What are you going on about?
You obviously can speak french, i quoted you saying it, pretending to be rouge
Prime League champion
|
Tech De Ra
Electronic Sports League
377
|
Posted - 2014.05.07 21:39:00 -
[4] - Quote
Syeven Reed wrote:Tech De Ra wrote:Ripley Riley wrote:Tech De Ra wrote:Ripley Riley wrote:Bonjour fans de la L+¬gion ... Je suis ici pour annoncer la r+¬invention de la L+¬gion: Eve:. Warfighter of Duty 3 S'il vous pla+«t permettre les spots de briller sur vous, et ne se d+¬placent pas, car cela pourrait emp+¬cher les joueurs d'EVE de rire de vous d+¬rision. Merci pour votre temps
J'ai aussi fait naufrage la m+¿re de Ripley tous les soirs pendant fanfest alors il a fait ce post Why would I say that as if I am talking about myself in the third person, in a language I don't speak. TL;DR - What are you going on about? You obviously can speak french, i quoted you saying it, pretending to be rouge Oh I thought it was because french localisation has come to the eve universe... *ill just take my like back*
But rouge is french aswell :I
Prime League champion
|
|
|
|