|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |
Cidron Jay
Kameira Lodge Amarr Empire
0
|
Posted - 2014.01.28 10:20:00 -
[1] - Quote
Onko jotain muita vaatimuksia? Siis pelitaidoista jne. :x
Mikki l+¦ytyy ja ik+ñ+ñ on 19. Oon aika uus Dustissa ja vasta opettelen kunnolla pelaamaan. Enk+ñ muutenkaan oo pelannu online fps pelej+ñ muutamaan vuoteen hirveesti. Taidoista my+¦s sen verran, ett+ñ oon suoraan sanoen aika surkee. T+ñl hetkel jotain 10 tappoa ja 30 kuolemaa. Hieman oon parantanu tahtia tosi surkeen alun j+ñlkeen mut viell+ñ paljon opittavaa koko pelist+ñ. Eli joo, jos pro pelaajia tarviitte ni en vaivaa teit+ñ enemp+ñ+ñ. :3
Pelaamaan p+ñ+ñsen aika usein, mutta voi tulla muutamienkin p+ñivien breikkej+ñ ku koulu painaa p+ñ+ñlle. |
Cidron Jay
1
|
Posted - 2014.01.28 11:06:00 -
[2] - Quote
Huh. Alotin lukee sun viesti+ñs ihan tosissani. Tuli ihan wtf-fiilis. :p
Juu kyll+ñ mulla intoa ja halua riitt+ñ+ñ pelaamiseen ja oppimiseen. Viel+ñ yks kysymys: mites se liittyminen tapahtuu? :3
'Sup?
|
Cidron Jay
1
|
Posted - 2014.01.28 12:23:00 -
[3] - Quote
Joo pit+ñnee tsekata toi kuhan p+ñ+ñsen kotia! :x
'Sup?
|
Cidron Jay
2
|
Posted - 2014.01.28 14:15:00 -
[4] - Quote
Sain jonkin n+ñk+¦sen hakemuksen(?) laitettua tulemaan. Kai.. o.O
'Sup?
|
Cidron Jay
Rautaleijona Top Men.
2
|
Posted - 2014.01.28 20:31:00 -
[5] - Quote
Sergamon Draco wrote:Cidron Jay wrote:Onko jotain muita vaatimuksia? Siis pelitaidoista jne. :x
Mikki l+¦ytyy ja ik+ñ+ñ on 19. Oon aika uus Dustissa ja vasta opettelen kunnolla pelaamaan. Enk+ñ muutenkaan oo pelannu online fps pelej+ñ muutamaan vuoteen hirveesti. Taidoista my+¦s sen verran, ett+ñ oon suoraan sanoen aika surkee. T+ñl hetkel jotain 10 tappoa ja 30 kuolemaa. Hieman oon parantanu tahtia tosi surkeen alun j+ñlkeen mut viell+ñ paljon opittavaa koko pelist+ñ. Eli joo, jos pro pelaajia tarviitte ni en vaivaa teit+ñ enemp+ñ+ñ. :3
Pelaamaan p+ñ+ñsen aika usein, mutta voi tulla muutamienkin p+ñivien breikkej+ñ ku koulu painaa p+ñ+ñlle. Joo toto kd/r listaa on turha seurata,sen seuraamisesta on enemm+ñn haittaa kun hy+¦ty+ñ.Oon ite dustaillut jonkun vuoden verran ja siltikin ihan aloittelija olo,kannattaa kysy+ñ ett+ñ osataan auttaa.Hyv+ñ ett+ñ on mikki siit+ñ on suuri apu matseissa,eip+ñ t+ñss+ñ muuta
En m+ñ sit+ñ pahemmin seuraakkaan. Menee vaan huonommin jos ottaa kauheet stressii siit ku yritt+ñis pysyy plussan puolella. :p Ja kuhan pari tappoa saa per matsi ni jaksaa pelata. Vaikka en m+ñ hirve+ñn helposti turhaudu vaikka kuolisin monta kertaa per+ñkk+ñin lyhyenkin ajan sis+ñll+ñ. Kuhan m+ñ ite tied+ñn ett+ñ yrit+ñn parhaani! :3
Yrit+ñn ennemmin saada tiimille voittoja ku et yritt+ñisin omia statseja saada paremmiks. Toki se ois hyv+ñ jos neki paranis samalla :D
Mikkiinkin vasta totuttelen ku sen eilen vasta ostin. Aluks oli jotai ongelmii sen kans mut kyl seki lopult alko pelitt+ñ+ñ. Ja mikki kyl tuo enem+ñn mielenkiintoa ja hauskuutta peliin, vaikka aika v+ñh+ñn siihen matsien aikana puhun. Eik+¦h+ñ sit+ñ juttuu ala tulee enmm+ñn kuhan tottuu k+ñytt+ñ+ñ mikki+ñ :3
Ja n+ñin ensivaikutelman perusteella tosi mukavaa porukkaa t+ñss+ñ ryhm+ñss+ñ ^_^
'Sup?
|
|
|
|