Pages: [1] :: one page |
|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |
olssam 62
Prima Gallicus
264
|
Posted - 2015.11.14 02:43:00 -
[1] - Quote
je me permet d'+¬crire tout simplement en francais compte tenu des circonstances.
La pire et seule question que l'on peut se poser ce soir... ou va le monde ?
Une pens+¬e pour toutes les victimes ainsi que les familles et un grand bravo et respect aux services de police, pompiers , samu... qui sont toujours pr+¬sents malgr+¬s les dangers...
Chaîne Youtube - Dust 514 FR - olssam62
|
postapo wastelander
Corrosive Synergy RUST415
1
|
Posted - 2015.11.14 02:49:00 -
[2] - Quote
olssam 62 wrote:je me permet d'+¬crire tout simplement en francais compte tenu des circonstances.
Une pens+¬e pour toutes les victimes ainsi que les familles et un grand bravo et respect aux services de police, pompiers , samu... qui sont toujours pr+¬sents malgr+¬s les dangers...
Nous sommes avec vous
Mais nous sommes avec vous et je boyos parler pour les gens de la R+¬publique tch+¿que, la Slovaquie et l'Irlande (its propably wrong, you know translator)
But we are with you boyos and i talking for people from Czech republic, Slovakia and Ireland
"We are the children of the Desolation."
One Scavenging Survivalist
|
Golden Day
2
|
Posted - 2015.11.14 02:51:00 -
[3] - Quote
IN English:I allows me to write simply the circumstances french account. The worst and the only question we can ask tonight ... or is the world going? A thought for all victims have
Getting the rest soon from google translate
Im just a glorified blueberry
|
duster 35000
594
|
Posted - 2015.11.14 03:36:00 -
[4] - Quote
olssam 62 wrote:je me permet d'+¬crire tout simplement en francais compte tenu des circonstances.
Une pens+¬e pour toutes les victimes ainsi que les familles et un grand bravo et respect aux services de police, pompiers , samu... qui sont toujours pr+¬sents malgr+¬s les dangers... this is not the place for this, post in the locker room
We'll bang ok?
|
Golden Day
2
|
Posted - 2015.11.14 03:37:00 -
[5] - Quote
duster 35000 wrote:olssam 62 wrote:je me permet d'+¬crire tout simplement en francais compte tenu des circonstances.
Une pens+¬e pour toutes les victimes ainsi que les familles et un grand bravo et respect aux services de police, pompiers , samu... qui sont toujours pr+¬sents malgr+¬s les dangers... this is not the place for this, post in the locker room I remember when I said that I got called a ass.
Im just a glorified blueberry
|
SOGZ PANDA
warravens Imperium Eden
152
|
Posted - 2015.11.14 04:20:00 -
[6] - Quote
duster 35000 wrote:olssam 62 wrote:je me permet d'+¬crire tout simplement en francais compte tenu des circonstances.
Une pens+¬e pour toutes les victimes ainsi que les familles et un grand bravo et respect aux services de police, pompiers , samu... qui sont toujours pr+¬sents malgr+¬s les dangers... this is not the place for this, post in the locker room
This is a delicate international situation that has worldwide ramifications.
And here you are, worried that it's in the wrong section of the forums
stfu
dust is life...
... uncertain, and usually pretty dissapointing.
|
Richard Gamerich-R
warravens Imperium Eden
156
|
Posted - 2015.11.14 05:08:00 -
[7] - Quote
RIP, toutes mes condol+¬ances et mon soutien +á la France, et aux fran+ºais.
Un coup dur effectivement, et une autre d+¬monstration de la violence de l'homme encore une fois, d+¬cevant.
Wait I'm restocking...
// DUST 514 - Get Rekt: http://www.youtube.com/playlist?list=PLx9VURwhIB1N2kNbg6hFCiRMhJ07e041L
|
|
|
|
Pages: [1] :: one page |
First page | Previous page | Next page | Last page |