Pages: [1] :: one page |
|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |
Necandi Brasil
Conspiratus Immortalis Covert Intervention
289
|
Posted - 2013.08.22 02:50:00 -
[1] - Quote
This is an old topic I'm reviving...
I'm adding some information for CCP:
1- We have almost 250 million portuguese speaking people, it's the 5th most spoken in the world
2- They are producing the PS3 in Brazil, this will increase the participation of portuguese language... specially when DUST plans to have a long life on the PS3.
3- From what I've seen on the game, portuguese speakers that don't understand english are very very lost... Our comunity could help them
Thank you! |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
675
|
Posted - 2013.08.22 03:42:00 -
[2] - Quote
Oi tudo joia irmao? Nao acho que eles planejam de traduzir ou seja de comunicar com a comunidade portuguesa neste momento. Eu falei sobre isso com eles numa filo passado mais nao me escutarem nem me contestaram.
sabe o que mais me molesta nisso? E que eu disse que me voluntaria traduzir as paginas e assuntos mais crucias no portugues mais eles nao me contestaram.
pois, tal vez se voce quiser, a gente pode fazer traducoes a portugues os assuntos importantes que ja tem traduzidos no espanhol. neste maneir a ao menos nossa gente tem uma maneria estar sabidos sobre as coizinhas correntes no universo de Dust.
por exemplo, informacao sobre o parche de 1.4; a posta sobre os escudos contra a armadura... e tais coisas. |
Necandi Brasil
292
|
Posted - 2013.08.22 04:23:00 -
[3] - Quote
Opa! Ol+í amigo , tudo bem ? O primeiro passo +¬ conseguir nosso espa+ºo aqui no forum e claro... poder+¡amos montar um pequeno time pra ajudar a traduzir os dev blogs etc...
Hello my friend, how you been? The first step is to have a small space in the forums and we could surely help translate some texts like devblogs for our friends.
|
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
678
|
Posted - 2013.08.22 17:20:00 -
[4] - Quote
Cool. I am going to send in a support ticket requesting that we get permission to translate some of the DEV threads and other threads that received 3000+ likes into portugues.
Legal. Vou mandar um boleto de apoio, pedindo que nos permitem traduzir os dev blogs e outros postos quais receberem mais que 3000 possoas cirtindo ela. |
Necandi Brasil
294
|
Posted - 2013.08.23 03:48:00 -
[5] - Quote
Hope they see this |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
692
|
Posted - 2013.08.23 17:50:00 -
[6] - Quote
i sent in a support ticket requesting it. I am awaiting their response. |
Necandi Brasil
295
|
Posted - 2013.08.24 14:55:00 -
[7] - Quote
bump |
Necandi Brasil
297
|
Posted - 2013.08.27 00:00:00 -
[8] - Quote
Bump |
Cross Atu
1648
|
Posted - 2013.08.27 07:29:00 -
[9] - Quote
Item 1: I cannot speak portuguese. Item 2: I very much support this thread.
0.02 ISK Cross |
Necandi Brasil
298
|
Posted - 2013.08.27 12:59:00 -
[10] - Quote
Thanks for the support my friend! |
|
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
742
|
Posted - 2013.08.27 13:44:00 -
[11] - Quote
ok. I received confirmation. they said its ok to translate anything we want in portugues and post it where we see fit. So, here is the formula to follow for posting the thread:
title: [translation Portugues] "--insert title in portugues--"
If the article or dev blog is in general discussion post in general discussion. If its in feed/requests. post in feedback requests.
Necandi Brasil, lets double check each others work.
remember we only translate the OP (original post). |
Necandi Brasil
299
|
Posted - 2013.08.27 21:10:00 -
[12] - Quote
Glad to hear D legendary....
So we translate the whole devBlog ? Can we start with the 1.4 patch devblog?
|
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
744
|
Posted - 2013.08.27 22:28:00 -
[13] - Quote
We can translate any articles we want. and any comments we want, and post it in the section we found it.
Lets start with the 1.4 patch devblog. I'm only translating the original posts, and any other dev comments. please check this out: |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
747
|
Posted - 2013.08.28 13:58:00 -
[14] - Quote
averigue-lo |
Necandi Brasil
302
|
Posted - 2013.08.28 14:29:00 -
[15] - Quote
Opa pode deixar cara vou dar uma olhada! PS: +ë o Dev blog que deve ser traduzido? Certeza que voc+¬ +¬ portugu+¬s de Portugal ! Hahaha ! Abra+ºo |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
759
|
Posted - 2013.08.29 03:01:00 -
[16] - Quote
Necandi Brasil wrote:Opa pode deixar cara vou dar uma olhada! PS: +ë o Dev blog que deve ser traduzido? Certeza que voc+¬ +¬ portugu+¬s de Portugal ! Hahaha ! Abra+ºo
kkkkkk.... otimo, ne?
Eu lhe posso pedir um favorzinho? pode ler o articulo e corregir ou seja trocar as letras nao corretas porque meu teclado nao tem as letras para colocar os accentos onde precisam ficar.
Vou deixar o link ao pagina que tem o Dev blog la para se voce nao entenda algum parte do meu traducao, vc poda nota-lo como comentario e eu a mudara. |
Necandi Brasil
308
|
Posted - 2013.08.29 03:14:00 -
[17] - Quote
D legendary hero wrote:Necandi Brasil wrote:Opa pode deixar cara vou dar uma olhada! PS: +ë o Dev blog que deve ser traduzido? Certeza que voc+¬ +¬ portugu+¬s de Portugal ! Hahaha ! Abra+ºo kkkkkk.... otimo, ne? Eu lhe posso pedir um favorzinho? pode ler o articulo e corregir ou seja trocar as letras nao corretas porque meu teclado nao tem as letras para colocar os accentos onde precisam ficar. Vou deixar o link ao pagina que tem o Dev blog la para se voce nao entenda algum parte do meu traducao, vc poda nota-lo como comentario e eu a mudara. Farei isso amanh+ú ! Com toda certeza ... Abra+ºo! |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
762
|
Posted - 2013.08.29 03:16:00 -
[18] - Quote
Necandi Brasil wrote:D legendary hero wrote:Necandi Brasil wrote:Opa pode deixar cara vou dar uma olhada! PS: +ë o Dev blog que deve ser traduzido? Certeza que voc+¬ +¬ portugu+¬s de Portugal ! Hahaha ! Abra+ºo kkkkkk.... otimo, ne? Eu lhe posso pedir um favorzinho? pode ler o articulo e corregir ou seja trocar as letras nao corretas porque meu teclado nao tem as letras para colocar os accentos onde precisam ficar. Vou deixar o link ao pagina que tem o Dev blog la para se voce nao entenda algum parte do meu traducao, vc poda nota-lo como comentario e eu a mudara. Farei isso amanh+ú ! Com toda certeza ... Abra+ºo!
valeu irmao, abrac,o |
D legendary hero
THE WARRIORS OF LEGEND
901
|
Posted - 2013.09.09 19:58:00 -
[19] - Quote
oi, pode-me ligar por email que eu preciso ajuda em responder numas preguntinhas ja que vc e incluido nelas
|
|
|
|
Pages: [1] :: one page |
First page | Previous page | Next page | Last page |